17 Eylül 2014 Çarşamba

Tanıyoruz ama nereden? Funda Güray


Funda Güray / Oyuncu (26)

Yaşadığı yer: İstanbul. Onu gördüğünüzde bir yerlerden tanıyormuş hissine kapılıyorsunuz, ama nereden olduğunu bir türlü çıkaramıyorsunuz. “Yalnız değilsiniz” diyor. “Hemen herkes senin gibi düşünüyor.” Hiç bekletmeden açıklayalım; Funda Güray’ı hepimiz reklamlardan tanıyoruz. Adını bilmediğimiz, ama filmlerini bir türlü unutamadıklarımızdan. Bugüne kadar tam tamına 21 reklam filmi çekmiş. Oyuncular bu işi pek sevmez ama o avantaj olarak görüyor.


“Hem kısa süreli bir iş oluyor hem de dilediğim role girebiliyorum. 26 yaşındayım, ama olduğumdan küçük gösterdiğim için dizilerde liseli veya yeni mezun genç kızdan ileri gidemiyorum, fakat reklamlarda dilediğim role girebiliyorum” diyor. Yanlış anlaşılmasın. Üzerine oturan ‘cici kız’ imajından da, yaşını göstermemekten de mutsuz değil. Özgeçmişine göz atınca “Oyunculuk da nereden çıkmış?” diye merak ettiklerimizden. Zira Kocaeli Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirmiş, bir de reklamcılık bölümünde okuyup çift ana dal yapmış. Ama gönlünde hep oyunculuk olduğunu söylüyor. “Herkes memnun olsun istedim. Üniversiteye giderken, ajansa yazıldım. Beş yıl epey reklamda oynadım. Müjdat Gezen’den oyunculuk eğitimi aldım. Üniversiteyi bitirince bir arkadaşımın yanında cast direktörü asistanlığına başladım.” Dizilere geçişi ‘Kavak Yelleri’nde iki bölüm konuk oyunculukla olmuş. Ardından ‘Küçük Kadınlar’, ‘Bir Ömür Yetmez’ ve ‘Sevdaluk’ gelmiş. Şimdi yaz komedisi olarak başlayan ‘Ruhumun Aynası’nda, Ebru karakterini canlandırıyor.
Yaz dizilerinin ayrı bir havası olduğunu düşünüyor: “Ya gençliğe yönelik ya da hayattan diziler oluyor. İnsanlar kendilerini bulabiliyor. Bir de şu dönemde herkes zaten sıkıntılı olduğundan dramdan kopmaya başladılar gibi geliyor. Ben bile fazla sevmiyorum.”
Oyunculukta hiçbir zaman “Ben artık oldum” gibi büyük laflar etmeyi sevmiyor. 'Ruhumun Aynası'nda “Hocam” dediği Ayşen Gruda, Aliye Uzunatağan, Engin Alkan, Suzan Aksoy gibi isimlerle çalıştığı için çok heyecanlı. Onlardan öğreneceği çok şey var. Gelecek planlarını da bu yönde çizmiş: “Oyunculuk üzerine yüksek lisans yapmak istiyorum. İleride hocalık yapabilirim. Hatta oyunculuk eğitimi veren bir yer bile açmayı düşünüyorum.”




kaynak www.tempodergisi.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...